ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
با یاد ونام خدا
با سلام و آرزوی موفقیت برای شما
برادر و خواهر گرامی
دومین جلسه ی اولیا و مربیان کلاس ما طبق دعوت قبلی در روز دوشنبه 9/9/1394 در مدرسه تشکیل شد. متاسفانه برخی از اولیا حضور نداشتند، امیدوارم تنها کمبود وقت سبب این کار شده باشد و خدای ناکرده مشکلی نداشته باشند که ماتع از حضورشان در جلسه شده باشد.
تشکیل این جلسه به خاطر دو موضوع بود: اول بحث پیرامون ارزشیابی توصیفی و مشکلاتی که ممکن است اولیا و فرزندانشان با آن روبرو شوند. صحبتهایی شد و از آنجا که چند تن از اولیا خود دبیر یا آموزگار هستند، به راحتی در این باره تبادل نظر شد. در مورد پوشه ی کار و نحوه ی قرار دادن برگه ها، کاربرگه ها یا اوراق امتحانی درون آن نیز بحث شد.
موضوع دوم مسئله ای بود که من مطرح کردم و آن هم شیطنت بیش از اندازه ی برخی از بچه ها و نیز بی توجهی آنان به نظم و انضباط کلاس است که متاسفانه سبب شده، هم خودشان نتوانند از کلاس خوب استفاده کنند و هم مزاحم یادگیری بقیه گردند. به اولیای محترم توضیح دادم که در طول دو ماه گذشته به هر شکلی که بوده با این رفتار دانش آموزان کنار آمده وتمام تلاشم این بوده که بچه ها مشکل آموزشی پیدا نکنند. در این مدت هیچگاه از ولی دانش آموزی به علت شیطنت بچه ها و یا مشکلاتی از این دست، دعوت نشده به مدرسه تشریف بیاورند و سعی داشتم خود این مشکلات را حل کرده و مزاحم آنان نشوم. همانگونه که در جلسه هم عنوان کردم اعتراف می کنم که متاسفانه در این امر موفق نبوده ام و به همین دلیل از برادران و خواهران خوبم خواهش می کنم که با فرزندانشان بیشتر صحبت کرده و آنها را راهنمایی نمایند تا خدای ناکرده وضعیت به شکلی درنیاید که ناچار به دعوت از ولی دانش آموز شده و مزاحم وقت شما بشویم. من خوب می دانم شما هم گرفتاری کاری یا مشکلات کار منزل را دارید و ممکن است نتوانید به مدرسه تشریف بیاورید، بنابراین سعی نمایید به هر شکل که می توانید کمی از این شیطنت و یا بی توجهی بچه ها یتان بکاهید.
در خاتمه نیز اولیا نظرات خود را مطرح کردند که با تبادل نظر جواب داده شد. یکی از اولیا در مورد دادن جایزه به دانش آموزان پیشنهادی داشتند که از ایشان خواستم مسئله را با مدیریت مدرسه در میان گذاشته تا تصمیم لازم را اتخاذ نمایند. در مورد بازدیدها و اردوهای دانش آموزانی هم سوال شد و به اولیا توضیح دادم که معاون پرورشی مدرسه چنین طرحی را دارند که اولین آن بازدید از پژوهشسرای امام صادق (ع ) بوده که یک روز قبل یعنی در تاریخ 8/9/1394 انجام شده است.
سلام و خدا قوت به شما و این همه انرژی
باور کن خیلی خیلی خوشحال شدم
نا خداگاه به یاد اون ضرب المثل افتادم که عنوان شد:
کر نهد خشت اول دیوار کج تا ثریا میرود دیوار کج
ولی شما با این عملکردتون خشت ها رو صاف رو هم گذاشتید و مطئنم دانش آموزان شما این سکوی علم و دانش رو بخوبی عبور کرده و با توجه به اینکه این پایه تحصیلی خیلی حساس است ، ممنونم از این زحمات شما برای بچه های کشورمون، انشاءالله خداوند به شما عمر با عزت و زندگی پر از شادی ونشاط و دلی بدون غم بده، خوشی و ارامش و آسایش رو برایتان آرزومندم
سلام ممنون از محبتتان. امیدوارم شما هم در کارتان موفق باشید. برادرتان بهرامی
همکارمحترم.متاسفانه همه ی این بلاهاراارزشیابی توصیفی برسرمن وشمادرآورده .خدالعنتشان کند.ازخدمت کردن بیزارشده ام .نه شب دارم ونه روز .سی تا چهل دانش آموزباکلی دفترودستک.یک روزطرح شهاب یک روزخودسنجی.همسال سنجی و....به خدااکثراوقات فقط برای خوردن یک لیوان چای به دفترمی روم تابتوانم ازپس شلوغی هابرآیم.خداعاقبت مارابخیرکندوشرّدشمنان آموزش وتعلیم وتربیت راازسرماکم کند.یک روزخواهدشدکه بگوینداشتباه کردیم وبازی کاغذبازی ها راتعطیل کنند.؟به امیدآن روزوتشکروسپاس ازشماهمکاردلسوز
سلام دوست ناشتاخته ممنون که سرزده و پیام گذاشتید. امیدوارم کارها ختم به خیر شود. خسته نباشید. با سپاس