کلاس پنجم

در این وبلاگ به فعالیتهای کلاس ما پرداخته می شود.

کلاس پنجم

در این وبلاگ به فعالیتهای کلاس ما پرداخته می شود.

نمونه ی سوالات آزمون ریاضی

  با یاد و نام خدا 

  نمونه ی سوالات آزمون ریاضی را برایتان روی وبلاگ گذاشتم. امیدوارم استفاده کنید.  

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
sadra جمعه 30 مهر 1395 ساعت 16:02

salam. khobin braton arezoye sala maty daram moaleme aziz

سلام صدرا جان ممنون از محبت بی دریغت. موفق باشی

sadra jahani پنج‌شنبه 29 مهر 1395 ساعت 11:56

salam ag
haye bahrami khobin ensha allah

سلام صدراجان ممنون که یادم کردی. به خانواده سلام برسان. با سپاس بهرامی

صدرا جمعه 8 مرداد 1395 ساعت 16:50

سلام اقای بهرامی اگه میشناسین جواب بدین

صدرا جهانی چهارشنبه 6 مرداد 1395 ساعت 11:44

سلام اقای بهرامی عزیز من از تمام زحمات شما متشکرم نمیدانم از چه راهی باید جبران میکردم و انگار در طول سال جبران نکردم . من از شما معضرت میخواهم چون میدانم چقدر در سال تحصیلی شمارا اذیت کردم. نمیدانم هنوز مرا میبخشید یادیر است چون اگه مرا نبخشی خودم را نمی بخشم. راستی وقتی پیام دادین شماره تون هم بدین . ببخشید که از وقت با ارزشتون را گرفتم. راستی یادم رفت بگم من شما را همیشه به یاد دارم چون واقعا زحمت میکشیدید براتون ارزوی موفقیت میکنم. دوست دار شما صدرا جهانی

سلام صدرای عزیز خوبی ممنونم که پیام دادی. امیدوارم همیشه سرحال، شادکام و تندرست و به همراه خانواده در پناه حق باشی. پسر خوب من هم همه ی شاگردانم را دوست دارم و برایشان آرزوی موفقیت دارم.مطمئن باش من نه تنها از تو که از شاگردان خوب کلاس بودی، که از هیچکدام شما نگران نبوده ونیستم. به خانواده سلام برسان.

مددپور چهارشنبه 5 خرداد 1395 ساعت 17:04

سلام . جناب آقای بهرامی از تمام زحمات شما در طول سال تحصلی ، سپاسگزارم . برای شما معلم دلسوز آرزوی موفقیت دارم.

سلام ممنونم امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق باشید. با سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد