کلاس پنجم

در این وبلاگ به فعالیتهای کلاس ما پرداخته می شود.

کلاس پنجم

در این وبلاگ به فعالیتهای کلاس ما پرداخته می شود.

عکسهایی از همکاران

  با یاد و نام خدا 

  عکسهایی از همکاران  

  

 

 

 

 

شعری از مولوی

  با یاد و نام خدا 

  شعری از مولوی 

  روزهای آخر سال تحصیلی به بچه ها قول دادم که شعر   موسی و شبان   از مولوی را پیدا کنم و سرکلای برایشان بخوانم. متاسفانه موفق نشدم و حال که سال تمام شده و بچه دیگر به مدرسه نمی آیند، این شعر را روی وبلاگ می گذارم.  

دید موسی یک شبانی را به راه          کو همی گفت ای خدا و ای اله 

تو  کجائی تا شوم من چاکرت؟          چارقت دوزم،کنم شانه سرت؟

دستـکـت بـوسم، بـمـالم پـایکت          وقت خواب آید، بروبم جایکت 

ای خدای من، فـدایت جـان من          جمله فرزندان و خان و مان من

ای فـدای تـو همـه بـزهای  من          ای به یادت هی هی و هیهای من

گر تـو را بیمارئی آید به  پیش          من توراغمخوارباشم همچوخویش

گفت موسی های خیره سرشدی!         خودمسلمان ناشده کافرشدی!

این چه ژاژست وچه کفرست وفشار    پنبه ای اندردهان خودفشار!

گفت ای مـوسی، دهـانم دوختی          از پشیمانی تو جانم سوختی

جامه را بدرید و آهی کرد تفت          سر نهاد اندربیابان و برفت

وحـی آمـد سوی مـوسی ازخـدا          بنده ی ما را زما کردی جدا

تــو بـرای وصل کـردن آمـدی           نی برای فصل کردن آمدی

ما بـرون را نـنـگریم و قال را           ما درون را بنگریم و حال را

ملت عشق ازهمه دینهاجداست           عاشقان را ملت ومذهب خداست

لعل را گرمهرنبود، باک نیست          عشق دردریای غم غمناک نیست

چونکه موسی این عتاب ازحق شنید    دربیابان، ازپی چوپان دوید

بـرنشان پـاک آن سرگشته راند          گرد از پربیابان برفشاند

عـاقـبت دریـافت و او را بـدیـد          گفت مژده ده که دستوری رسید

هیچ آدابـی و تـرتـیـبی مجـوی           هرچه میخواهد دل تنگت، بگوی

عکسهایی از دانش آموزان کلاس ما

  با یاد و نام خدا 

  عکسهایی از دانش آموزان کلاس ما 

  این هم آخرین عکسهای دانش آموزان کلاس ما در سال تحصیلی 1395-1394   

   

  

 

تقدیر از اولیا

   با یاد و نام خدا

  برادر و خواهر گرامی سلام

  حال که سال تحصیلی رو به اتمام است برخودلازم می دانم از شما به خاطر تمام همکاریهایی که در طول سال تحصیلی با من داشته اید، سپاسگزاری کنم.

  در روز معلم و در جشنی که توسط شما اولیا در کلاس برگزار شد، همه از من به خاطر تلاشهایم تشکر کرده و هدایایی هم به رسم یادبود به من دادند که ارزشمندترین این هدایا همان محبتی است که در حق من داشتید. باور کنید این عقیده ی قلبی من است که اگر کمترین موفقیتی هم داشته ام، آنرا مدیون شما هستم ودر حقیقت به خاطر تلاشهای شماست که این موفقیت به دست آمده است. اگر شما در منزل از فرزندتان درس نمی پرسیدید، اگر تکالیفش را بررسی نمی کردید و اگر ... ، مطمئنا این موفقیت به دست نمی آمد. امیدوارم این تلاش شما در سالهای بعد و در کنار دیگر آموزگاران ودبیران ادامه داشته و به امید خدا ثمره ی آن را که موفقیت فرزندتان است، خواهید دید.جا دارد باز هم از شما اولیای عزیز تشکر و قدردانی کنم. برادر شما     

موفقیت دانش آموزان کلاس ما

   با یاد و نام خدا 

   طرح سه نفر از دانش آموزان کلاس ما که در جشنواره ی خوارزمی شرکت کرده بودند، به مرحله ی استانی راه یافت. برای این عزیزان که با راهنمایی مسئول آزمایشگاه مدرسه به این مهم دست یافتند، آرزوی موفقیت بیشتری دارم و با شناختی که از آنان دارم مطمئن هستم بیش از این موفق خواهند شد. دانش آموزان خوبم، برایتان آرزوی رسیدن به مدارج بالاتر را دارم.