کلاس پنجم

در این وبلاگ به فعالیتهای کلاس ما پرداخته می شود.

کلاس پنجم

در این وبلاگ به فعالیتهای کلاس ما پرداخته می شود.

تبریک سال نو

   

 

 

 

    با یاد و نام خدا

   برادر و خواهر گرامی سلام

  فرارسیدن بهار، نو شدن سال، تحول طبیعت و عید سعید نوروز را به شما و خانواده تبریک گفته برایتان سالی سراسر سلامتی آرزومندم و امیدوارم در کنار خانواده و در پناه حق شادکام و بهروز باشید.

  آرزو دارم لحظه لحظه ی زندگیتان مملو از شادی و موفقیت باشد.  برادر شما

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد سعید محمدی اصل سه‌شنبه 8 تیر 1395 ساعت 12:25

سلام آقای بهرامی عزیز من به عنوان یک مادر واقعا از شما به خاطر زحماتی که در طول سال برای بچه های ما کشیدید کمال تشکر و سپاسگزاری را دارم در طول سال رفتارهایی را از شما دیدم که برایم خیلی جالب بود و با وجود آنکه من به جر محمد سعید دوبچه بزرگتر هم دارم ولی این اولین باری بود که می دیدم وقتی دانش آموز مریض میشود معلم زنگ میزند و حال او را جویا میشود اولین بار بود که می دیدم یک معلم زنگ میزند و تولد فرزندم را به او تبریک میگوید محمد سعید واقعا خوش شانس بود که معلمی مثل شما داشت امیدوارم همیشه موفق و سربلند باشید

سلام خواهر خوبم نماز روزه تان قبول انشاالله این آرزویی بود که همیشه داشتم ولی برآورده نشد و حالا سعی می کنم برای دانش آموزانم انجام دهم. اگر بگویم وظیفه است دروغ نگفته ام. پسر خوبی دارید قدرش را بدانید و خدا برایتان نگه دارد.همین که از من تشکر می کنید نشان می دهد من کمی در کارم موفق بوده ام و این موفقیت را هم مدیون تلاش شما خانواده ها هستم. به خانواده سلام برسانید صورت محمدسعید را از طرف من ببوسید. برادر شما بهرامی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد