کلاس پنجم

در این وبلاگ به فعالیتهای کلاس ما پرداخته می شود.

کلاس پنجم

در این وبلاگ به فعالیتهای کلاس ما پرداخته می شود.

درخواست از اولیا

  با یاد و نام خدا 

  اولیای عزیز سلام خسته نباشید. بسیار سپاسگزارم که در طول تعطیلات کمک کردید تا بچه ها تکالیفشان را انجام دهند. در انتها خواهشی از شما دارم. لطف کنید نظر خود را درباره ی این تکالیف برایم بنویسید و اگر فکر می کنید به شکل دیگری انجام می شد بهتر بود هم برایم بنویسید. خواهش می کنم حتما روی وبلاگ پیام گذاشته و نظرتان را برایم بنویسید. وافعا به اظهار نظر شما نیاز دارم چرا که این نظرات و راهکارهای شما به من کمک خواهد کرد در سالهای بعد، اگر عمری بود، نسبت به اصلاح کارم اقدام کنم. امیدوارم این لطف را در حق من بکنید. باز هم از شما خواهش می کنم که این کار را بکنید و حتما واقعیت را بنویسید. پیشاپیش از محبت شما سپاسگزارم.

نظرات 4 + ارسال نظر
امیدرضا موسوی پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 ساعت 20:04

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت جناب آقای بهرامی .
بنده با این روش تکلیف دادن موافقم ، اکثرا خانواده ها چند روز اول تعطیلات را به سفر می روند و مطمئنا برایشان مقدور نخواهد بود بچه ها را پای کتاب و دفتر بنشانند.

سعید جهانگیری سه‌شنبه 17 فروردین 1395 ساعت 15:40

ضمن تشکر و قدردانی از شما
بنده ولی دانش آموز علی جهانگیری با تایید روش ارائه تکالیف نوروزی و غیره خواهشمند است موضوع بشکلی باشد که دانش آموزان بصورت ملایم و در طول مدت بیشتری با تکالیف مواجه شوند یعنی یک دفعه با شروع تعطیلات درس رها نشود و ناگهان در اواخر تعطیلات شروع شود این شیب ملایمتر باشد
ضمناً احساس می کنم بچه ها دروس را بصورت داستان بهتر یاد میگیرند و با ایجاد رعب و استرس ، نمی توان بطور دایم بر روح دانش آموزان مسلط شد
بنظر می رسد بچه ها کمی بیشتر از حد نرمال از شما می ترسند

سلام ممنون از شما ولی گرامی. امیدوارم بتوانم در مراحل بعدی کارم را به شکل کاملتری ارائه کنم. با سپاس مجدد

علی معماری سه‌شنبه 17 فروردین 1395 ساعت 00:52

با سلام و خسته نباشید و تبریک سال نو
تنظیم کاربرگ ها از نظر زمانی خوب و مناسب بود و همچنین کامل . البته اگر حجم هر کاربرگ کمتر بود شاید با دقت عمل بیشتری انجام میشد. در کل کار را قابل تحسین میدانم. هم خانواده و هم فرزندان راضی بودند. کاش دیگر پیک نبود.
بابت تمام تلاشتان ممنون و متشکر

سلام ممنون از شما ولی گرامی. امید که بتوانم در مراحل بعدی کار را به شکل کاملتری ارائه نمایم. با سپاس از شما

آنا شنبه 14 فروردین 1395 ساعت 23:13 http://aamiin.blogsky.com

اوقات فراغت هم کار دارد؟ بیچاره بچه ها پس کی بازی کنند؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد