کلاس پنجم

در این وبلاگ به فعالیتهای کلاس ما پرداخته می شود.

کلاس پنجم

در این وبلاگ به فعالیتهای کلاس ما پرداخته می شود.

عکسهایی از دانش آموزان کلاس ما

  با یاد و نام خدا 

  عکسهایی از دانش آموزان کلاس ما هنگام اجرای صندلی صمیمیت و انجام آزمایش علوم 

 

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
صدرا یکشنبه 27 دی 1394 ساعت 19:59

اقای بهرامی اون بازی های علوم را از کجا دانلود کردید مال زمین وماه

سلام صدراحان ممنون که به وبلاگ سرزدی. برنامه ها را از اینترنت گرفتم کمی حوصله می خواهد. موفق باشی

صدرا یکشنبه 17 آبان 1394 ساعت 13:32

اقای بهرامی سلام. من دیروز و امروز مریض بودم و نیومدم مدرسه درس جدید دادید

صدرا شنبه 25 مهر 1394 ساعت 15:16

سلام اقای بهرامی . میگم ایلیا اقایی نمره امتحان چند شد لطفا بگید از طرف صدرا جهانی فکر کنم امروز بچه ی فق الاده بدی بودم

sadra شنبه 25 مهر 1394 ساعت 15:13

salam aghay bahramy.shoma mydonyd ke ilia aghayy nomre amthan chand shod. bekhatere in English my nevysam.chon moalem English myge bayad English taip konam

salam be har zabani doost dari type kon hatman moalem englietan behtar midanad. movaffagh bashi

صدرا سه‌شنبه 14 مهر 1394 ساعت 19:50

اقای بهرامی میگم شما توی مسجد سلیمان زندگی کردید

با یاد و نام خدا
صدرا جان درست فکر کردی

صدرا سه‌شنبه 14 مهر 1394 ساعت 13:58

سلام اقای بهرامی امروز خوب بودم

سلام صدراجان امیدوارم همیشه خوب باشی.

صدرا دوشنبه 13 مهر 1394 ساعت 13:50

اقای بهرامی منم صدرا. خوبین

سلام صدراجان ممنون که به وبلاگ سرزدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد